ОСВІТНІ КОНЦЕПЦІЇ СЬОГОДЕННЯ


1. Адаптивне навчання
Сенс такого навчання полягає в томущоб за допомогою комп'ютера об'єднати інтерактивні можливості учня і наставництво вчителяз яким може спілкуватися учень.

 2. Віртуальний клас
Віртуальний клас - це онлайн навчальна середуПодібно до тогояк у справжній класній кімнатіучень у віртуальному класі бере участь в синхронному обговоренніщо означає, що вчитель і учні заходять у віртуальну навчальну середу одночасно.

 3 . МООС 
МООС - це абревіатура, що означає « масові відкриті онлайн курси». Вона відсилає нас до інтернет -класу, створеного для великого числа учасників. Зазвичай слухачі МООС переглядають відео-лекції (10 - 15 -хвилинні ролики) - і беруть участь в онлайн обговоренні на форумі разом з викладачами та іншими слухачами.
4 . Синхронне і асинхронне навчання
(більше відноситься до ВНЗ)
Синхронні онлайн класи припускають одночасне участь у них студентів і викладачів. Лекції, обговорення і презентації трапляються в певний час. Асинхронні класи проводяться за іншим принципом. Викладачі викладають матеріал, лекції, тести і завдання, доступ до яких може бути здійснений в будь-який зручний час. Студентам дається певний часовий інтервал протягом якого вони повинні вийти для навчання в Інтернет один або два рази, але студенти вільні у виборі цього часу.

 5. Змішане навчання
Наприкладзмішане з традиційним навчання означаєщо клас збирається «обличчям до обличчя» один раз на тиждень замість трьохВся діяльність з вивчення матеріалуяка раніше відбувалася в класіможе бути перенесена в Інтернет.
6 . « Перевернутий » клас ( перевернуте навчання)
 «Перевернутий» клас - це зворотний метод навчання, коли читання лекцій і вивчення предмета відбувається онлайн, а домашнє завдання виконується в реальному класі. 
7 . Навчання при якому самостійно обирається шлях навчання
(підходить лише для учнів, які твердо знають чого хочуть)
Самостоятельно направляемое обучение - це процес отримання знань, при якому учень сам приймає рішення, без сторонньої допомоги або з такою, про своїх освітні потреби , формулює цілі, яких хоче досягти, визначає людські та матеріальні джерела знань, вибирає і здійснює освітню стратегію і оцінює отримані знання.

8. Система управління навчальним процесом
Система управління навчальним процесом (LMS) - це програмний продукт або сайтякий використовується для плануванняздійснення та оцінки конкретного навчального процесу.
9«Хмарне» навчання
Хмарне навчання  - від онлайн класів акредитованих університетів до маленьких навчальних модулівщо використовують вчителі, школи, тощо.

10Мобільне навчання
Мобільне навчання - це можливість отримувати навчальні матеріали на персональні пристрої - КПКсмартфони та мобільні телефони. Спеціальні програми для мобільних пристроїв з посиланнями на освітні сайти роблять доступним будь освітній матеріал.

11 . Система управління курсом (CMS) 
Система управління курсом - це набір інструментів, що дозволяє викладачеві створювати навчальні матеріали і викладати їх в Інтернет без використання HTML або іншої мови програмування. 
12 . ELearning  
Е -навчання, або цифрове навчання означає широкий спектр додатків і процесів, покликаних доставити навчальний матеріал студентам. Визначення електронного навчання ширше, ніж онлайн навчання, навчання через Інтернет або комп'ютерне навчання.
13 . Технологія 1:1 
 Забезпечення кожного учня ноутбуком або планшетом, щоб зробити навчання індивідуальним, підвищити незалежність і збільшити кількість академічних годин за стінами класу.
14Ігрофікація (Гейміфікація)
Ігрофікація використовує залучення в гру тамде зазвичай для гри немає місця. Вона може застосовуватися в будь-якій галузі і в будь-якому місці для тогощоб залучити учнів і розважити їхперетворюючи користувачів в гравців.


(за матеріалами блогу вчителя хімії Шпильової Вікторії)

Комментариев нет:

Отправить комментарий